نکته جالب در این باره این است که به موتورهای جستجو می گوید لینک مربوطه برای چه مواردی مناسب است ، بنابراین اگر می گوید "برای اطلاعات در مورد کفش اینجا را کلیک کنید" ، می دانید که این لینک به طور مثال مربوط به کفش است یا اگر این باشد - بارها از آنها یاد می کنند. نام تجاری بنابراین اگر ESPN باشد بسیار محتمل است که پیوند به چیزی در مورد ESPN بپردازد.

بنابراین این زبان نوشتاری واقعی انسان است که به طور کلی برای کلیک بر روی انسان استفاده می شود.

فیلیپ: درست است ، بنابراین گاهی اوقات یک متن لنگر ممکن است همان آدرس وب واقعی باشد که دوست دارد 'www.facebook.com' یا چیزی را دوست داشته باشد ، اما گاهی اوقات این انگلیسی خواهد بود که می خوانید.

من فکر می کنم آن را کمی شبیه به یک نشانه. این نوع اطلاعات را به موتورهای جستجو می دهد که هر کجا که اشاره می کند این همان مکان است.

دنی: بله ، این حس بسیار زیادی دارد.

فیلیپ: خوب ، بنابراین در Open Site Explorer ، آنها پیوندها را جستجو کرده اند ، نام دامنه خود را تایپ کرده اند ، اکنون می توانند لینک ها و متن لنگر آن دسته از لینک هایی را مشاهده کنند که امروز به وب سایت خود اشاره می کنند.

بیایید بگوییم که آنها 100 لینک در آنجا دارند. بعد چی؟

دنی: خوب حالا که شما برای دوره اصلی خود کار می کنید. بیایید فرض کنیم به جایی رسیده اید که برای برند خود رتبه بندی می کنید ، بهینه سازی اولیه سایت خود را پوشش داده اید. سپس شروع به گسترش می کنید ، بفهمید که افراد عباراتی را جستجو می کنند که مربوط به محتوای شما یا محصول یا خدمات شما باشد و سپس باید صفحه وب خود را برای این شرایط محبوب کنید.

بنابراین مثال مورد علاقه من این است که با yp.com سروکار داریم اینست که ما از طبقه بندی میراث صفحات زرد استفاده می کنیم ، کتاب فیزیکی که مدت ها قبل به اینترنت ترجمه شده است. و بنابراین همه موارد داخلی ما از کلمه وکالت استفاده می کنیم.

با انجام تحقیقاتی که معلوم شد افراد معمولاً در جستجوی وکالت نیستند ، آنها در جستجوی عبارت وکالت هستند. بنابراین ما می خواهیم با استفاده از بهینه سازی تمام اطلاعات و تمام صفحات خود در رابطه با اصطلاح وکالت ، آنچه را که مردم در واقع در جستجوی مخالف وکالت هستند ، جستجو کنیم.

فیلیپ: عالی. و از نظر ابزار کلمه کلیدی که برای بدست آوردن حجم جستجو برای آن استفاده می کنید ، چه نوع ابزارهایی را پیشنهاد می کنید؟

دنی: دو مورد وجود دارد که ما از آنها استفاده می کنیم. تا کنون چیزی که فکر می کنم محبوب ترین است و برای شما صادقانه ترین مفید بگویید ابزار Google External Keywords Adwords است. بنابراین گوگل این قسمت را دارد که آن را Adwords می نامیم ، آنها از آن به عنوان یک بستر تبلیغاتی استفاده می کنند و آنها یک ابزار رایگان دارند که به شما کمک می کند داده های اطراف آن تبلیغات را تحلیل کنید.

بنابراین آنها به شما ایده کلی می دهند که یک اصطلاح رقابتی چقدر است و تعداد افراد در هر ماه در جستجوی آن هستند. بنابراین این ابزار اصلی است که من استفاده می کنم.

ابزار ثانویه ای که من استفاده می کنم برنامه های مختلفی برای تجزیه و تحلیل است ، بنابراین می توانم ببینم افراد هنگام مراجعه به وب سایت من به دنبال چه چیزی هستند. دامنه من در مورد این ابزار کمی محدودتر است و فقط ردیابی ترافیک موجود در سایت من است اما اگر یک وب سایت به اندازه کافی بزرگ باشد ، می توانید جلوی ترافیک را بگیرید.

این می تواند ایده خوبی را برای زبانی که مردم استفاده می كنند به شما بدهد تا سعی كنید سایت خود را برای صفحات وب مختلف در سایت خود پیدا كنید.

فیلیپ: جالب ، بله منظور من این است که ابزار کلمات کلیدی Google Adwords واقعا ابزاری عالی است. من واقعاً هستم - فکر می کنم فقط برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی باید یک قسمت ویژه پادکست را انجام دهیم. من فکر می کنم این یکی از مناطق سخت و یک منطقه بسیار وقت گیر به خصوص برای یک صاحب مشاغل است که برای اولین بار این کار را انجام می دهد.

به نظر می رسد عدم هدایت یا سؤال های زیادی وجود دارد که از آن طریق می توانید هدایت شوید و در این مدت زمان زیادی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید ، بنابراین فکر می کنم ما باید یک قسمت جداگانه از آن داشته باشیم ، شاید مجبور شویم شما را برگردانیم.

اما فرض کنید ما از آن ابزار استفاده کرده ایم و شما لیست 20 یا 30 کلمه کلیدی خود را بدست آورده اید ، وب سایت خود را برای آن بهینه می کنید ، اکنون به دنبال ساختن لینک هستید - خوب می خواهید ساختمان پیوند خود را شروع کنید. روند.

دنی: مطمئناً ، در این مرحله لیستی از اصطلاحات مختلفی را که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ، خواهید داشت ، بگویید ما در مورد ابزارک ها صحبت می کنیم. شما می خواهید ویجت داشته باشید و تغییرات مختلفی در این زمینه خواهید داشت. این موضوع طولانی مدت است ، بنابراین ویجت های آبی یا ویجت های شناور یا ابزارک های قابل سینک ، روش های طولانی تر برای بیان این مطلب اما جستجوهای کمتری خواهند داشت اما بیشتر از اصطلاحات سر شما هستند.

شما لیستی مانند این دارید ، مرحله بعدی شما این است که بخواهید ساخت مطالب پیرامون این ایده ها را که برای آن مهم است شروع کنید و سپس رویه هایی برای ساختن پیوندها قرار دهید. وقتی صفحه خود را محبوب می کنید ، کمی بیشتر به جلو خواهیم رفت.

وقتی به سئو نگاه می کنم ، آن را به طور گسترده ای به دو حوزه تقسیم می کنم - ارتباط و محبوبیت. ربط مربوط به مطالب موجود در صفحه و پیوندهایی است که در صفحه وجود دارد که باید با اصطلاحاتی که آنها می توانند برای موتورهای جستجو توضیح دهند. اینها رایانه هستند ، آنها انسانی نیستند ، آنها نمی توانند درک کنند و مانند انسان تصویر می کنند اما می توانند سیگنالهای خاصی را درک کنند.

ارتباط در مورد این است که اگر شما در مورد سگها می نویسید از کلماتی مانند فیدو استفاده می کنید و می گوئید ، زوزه و لجباز است که احتمالاً در مورد سگ صحبت می کنید. رایانه ها و به طور خاص موتورهای جستجو ، آنها به اندازه کافی هوشمند هستند تا بتوانند این موضوع را تشخیص دهند در حالی که محبوبیت تقریبا کاملاً سیگنال های اجتماعی است که از وب سایت های دیگر به آن پیوند می کنند.

اگر وب سایتی در مورد سگهای اینترنتی وجود دارد ، بگویید این یک مقاله ویکی پدیا است ، تمایل دارد به روشی اتفاق بیفتد و این باز هم بسیار گسترده است اما به نظر می رسد که محبوب ترین و مفیدترین صفحات از یک عنصر اجتماعی ، از منظر انسانی نیز آنهایی هستند که تمایل به کسب بیشترین پیوندها دارند. استراتژی های مختلفی در این رابطه وجود دارد ، اما موتورهای جستجو می توانند از این معیارهای محبوبیت جدا از ماتریس مربوطه برای رتبه بندی صفحات و قرار گرفتن در صفحه اول استفاده کنند.

فیلیپ: خوب ، بنابراین تفاوت بین چیست - ممکن است کمیت را در مقابل کیفیت پیوندها لمس کنیم. شما در مورد تعداد پر تعداد پیوندهای سایت از چندین سایت صحبت می کنید زیرا محتوای محبوب آن نوع چیزهایی است. کمیت در مقابل کیفیت بدیهی است که با ایجاد پیوند در مفهوم مهم است.

دنی: بله همینطور است. هنگامی که گوگل برای اولین بار با این متریک بسیار گسترده به نام رتبه صفحه ظاهر شد. رتبه صفحه فقط به اسمش مشخص است روشی برای رتبه بندی صفحات در اینترنت است. آنچه آنها دریافتند این بود که پیوندی از طرف شخصی مانند New York Times پیوندی با ارزش تر است ، قدرت بیشتری در پشت آن دارد تا پیوندی که از وبلاگ Joe Shmo به دست می آید.

ترجمه: تیم خرید بک لینک آی آر سوشال


بلاگ و روزمره ها ، ,بنابراین ,استفاده ,مورد ,یک ,سایت ,است که ,استفاده می ,در مورد ,می کنم ,می کنیدمنبع

فرهنگ بختیاری ها ۱

بخشی از زندگی نامه بی بی مریم بختیاری

لوازم خانگی بوش

رژیم غذایی کتوژنیک در درمان کبد چرب

چگونه با خرید ممبر کانال تلگرام با یک تیر چند نشان بزنیم؟

کارشناسی خودرو چیست؟

خواص مصرف گردو

مشخصات

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی فیلم جدید 20 شب البالویی دنیای خبر - سمغان کُهَن اینجا همه چی هست sogol77 خرید اینترنتی فروش انواع آیفون تصویری